Warranty and service
Termenul de garanție pentru bijuteriile din aur/argint este de 30 de zile pentru orice lipsă de conformitate existentă la data achiziției, respectiv 14 zile pentru comenzile online.
Autenticitatea și caracteristicile metalului prețios: Bijuteriile sunt realizate din aur galben, alb sau roz de 14K (585‰) sau 18K (750‰), precum și argint 925 (925‰), care poate fi simplu, placat cu rodiu alb/negru sau gold vermeil (placat cu un strat de aur de minimum 2,5 microni). Procedura de analiză și marcare a bijuteriilor din metale prețioase este stabilită conform Ordinului 166/2020.
Costul transportului pentru returnarea produselor este în responsabilitatea clientului.
Reparațiile bijuteriilor aflate în perioada de garanție se efectuează gratuit în termen de 20 de zile, dacă se confirmă faptul că un defect de manoperă a reprezentat cauza deteriorării. Pentru bijuteriile cu pietre, în cazul desprinderii acestora în perioada de garanție, vânzătorul le va înlocui gratuit, în termen de 20 de zile, numai în situațiile în care acest lucru nu este imputabil cumpărătorului.
Garanția nu include deteriorările provocate bijuteriei din cauza nerespectării indicațiilor și recomandărilor de întreținere a bijuteriei, a șocurilor mecanice, a neglijenței, a utilizării necorespunzătoare, sau a altor factori care nu au legătură cu defectele de material sau de manoperă. Reparațiile sau modificările realizate de persoane neautorizate, precum și intervențiile efectuate în alte ateliere decât cel indicat, duc la pierderea garanției. Pierderea certificatului de garanție atrage, de asemenea, pierderea dreptului la garanție.
Toate reparațiile se realizează exclusiv la sediul din Vatra Dornei, str. Oborului, nr. 8. Predarea bijuteriilor pentru reparație în baza garanției de conformitate se poate face fie personal, fie printr-un împuternicit al clientului, sau prin curier. Aceste servicii vor fi finalizate în maximum 20 de zile de la recepționarea bunurilor. Costurile de transport pentru expedierea și returnarea bijuteriilor sunt suportate de client, cu excepția reparațiilor acoperite de garanție. Predarea produselor pentru reparație sau retuș trebuie notificată prealabil la adresa contact@jasiri.ro. Certificatul de garanție este obligatoriu pentru orice solicitare. Ne rezervăm dreptul de a nu accepta primirea bunurilor fără notificare scrisă prealabilă.
Prin garanția oferită se asigură drepturile consumatorului, conform OUG nr. 140/2021 privind vânzarea produselor și garanțiile asociate acestora, și conform OG nr. 21/1992 privind protecția consumatorilor.